Loading...

Relații cu clienții - CRM

  • Home
  • Relații cu clienții - CRM

PIRS CRM (Customer Relationship Management)

CRM este o aplicaţie destinată departamentelor care intră în contact cu clienţii firmei (vânzări, marketing, service şi suport) care ajută la administrarea eficientă a portofoliului de clienţi ai companiilor. Aplicaţia oferă câteva beneficii majore:

  • organizarea eficientă a activităţilor şi documentelor în funcţie de client / proiect
  • introducere, selectare şi actualizare automată a produselor firmei
  • accesul rapid la istoricul relaţiei cu clientul; organizarea, programarea şi urmărirea contactelor cu clienţii
  • monitorizarea plăţilor şi cheltuielilor pentru proiectele de vânzări
  • aplicaţia poate fi accesată din intranet sau internet cu orice tip de browser
  • documentele pot fi trimise personalizat în mod automat la o listă de persoane
  • automatizarea sistemelor de vânzări, marketing şi relaţii cu clienţii