Loading...

Management documente

  • Home
  • Management documente

Soluţia este un instrument modern de gestionare eficientă şi unitară a comunicaţiei şi documentelor realizată pentru a răspunde cerinţelor a două categorii de utilizatori:

• externi (cetăţeni), care folosind Internet-ul sau Info-chioşcuri obţin informaţii furnizate de instituţie, prin intermediul componentelor de tip Front Office (vizualizarea documentelor necesare pentru eliberarea unui anumit act, informarea despre solicitările depuse, activitatea Primăriei şi a Consiliului Local, acces securizat la informaţii confidenţiale sau personalizate, etc);

• interni (funcţionari publici), angajaţii instituţiei care prin intermediul Intranet-ului utilizează o serie de aplicaţii interne (Back Office) din aplicaţie (registratură electronică, urbanism, audienţe, etc).
Arhitectura soluţiei noastre redată în figura următoare utilizează IBM Lotus ca şi platformă de lucru colaborativ. 

Pentru clientii sai, SOBIS SOLUTIONS pune la dispozitie codul sursa al aplicatiilor de gestiune documente bazate pe platforma aplicativa.
Pentru detalii despre cum puteti accesa acesta, accesati sectiunea Documentatie din contul de client de pe suport.sobis.ro.