Loading...

Despre noi

Meniu
Sibiu
Partly Cloudy
FriSatSun
16/4°C
19/6°C
22/7°C

Firma SOBIS Solutions SRL are sediul principal în centrul ţării, la Sibiu şi a fost înfiinţată în 1999 de către un acţionar german, cu scopul de a dezvolta soluţii software şi a asigura suport/asistenţa acestora. La început firma era orientată către piaţa germană, dar în 2001 am realizat că piaţa românească şi în special Administraţia Publică Locală (AP) duce lipsă de soluţii şi servicii IT fiabile. Azi firma SOBIS, cu peste 120 de angajaţi, este specializată pe Administraţia Publică Locală (primării, consilii judeţene, prefecturi, şcoli) oferind soluţii financiar-contabile, administrative şi de document management.

 

De ce SOBIS Solutions?

SOBIS Solutions a evoluat de la o firmă de dezvoltare soluţii soft, la o firmă care oferă toate soluţiile şi serviciile IT pentru AP. Pentru a satisface mai bine cerinţele locale de implementare, training şi suport local, firma SOBIS este prezentă cu peste 50 de asistenţi locali în peste 30 de judeţe din România.

În anii de activitate în AP am învăţat că “practica ne omoară” dacă nu reuşeşti să fii permanent receptiv la cerinţele şi problemele clienţilor. Aşa am reuşit să dezvoltăm o suită de soluţii integrate fiabile pentru Administraţia Publică. Astăzi, avem contracte cu peste 1000 de clienţi din Administraţia Publică – primării, şcoli, consilii judeţene, prefecturi.

Pe lângă certificate pentru: Sistemul de Management al Calităţii, Sistemul de Management al Securităţii Informaţiilor, Sistemul de Management al Sănătăţii şi Securităţii Ocupaţionale, Sistemul de Management de Mediu, avem şi certificările de IBM Partner, Microsoft Partner, Intel Gold Partner, precum şi premii de excelenţă obţinute pentru soluţiile SOBIS la BINARY, ROCS, Camera de Comerţ, ş.a.

 

Soluţii şi servicii SOBIS

SOBIS oferă clienţilor din AP toate soluţiile financiar-contabile, administrative şi de document management + Web. Prin reţeaua proprie de implementare şi suport local oferim toate serviciile necesare de instalare, configurare, training, hotline, Internet-suport şi de update conform modificărilor legislative apărute. În funcţie de necesităţile clienţilor oferim una, două sau mai multe soluţii asigurând şi serviciile de implementare şi suport (asistenţă).

 

Prin departamentul central oferim clienţilor la cerere:

  • componente hard: calculatoare, notebook, servere, imprimante, routere, consumabile,…
  • servicii de cablare reţele date/voce
  • servicii de consultanţă, instalare, configurare şi optimizare a sistemelor în reţea
  • servicii de reparaţii, depanare, configurare, instalare şi training la faţa locului

 

Ce soluţii (integrate) oferă SOBIS la o Primărie?

Pentru a satisface cerinţele unei primării comunale, de oraş sau municipiu, SOBIS oferă din 2007 o suită de soluţii integrate pentru diferite compartimente, având avantaje ca:

  • Aceeaşi interfaţă: cunoşti o soluţie, … le cunoşti pe toate!
  • Nu trebuie introduse datele de 2 sau mai multe ori în diferite soluţii sau module
  • Exemplu: date din Populaţie (PF/PJ) sunt folosite şi în RA, Impozite, AS şi SALARII
  • Datele din Salarii/AS (cheltuieli) şi Impozite+Taxe (venituri) se pot prelua în contabilitate
  • Durata de implementare şi training pe soluţie este de 2-4 ore (manualul utilizatorului incl.)
  • Prin acces Internet se pot actualiza uşor şabloanele de calcul adaptate legislativ
  • Acces securizat la fiecare soluţie pe grupuri de utilizatori cu acces diferit la liste de date
  • Situaţiile manageriale ad-hoc şi de statistică se pot genera uşor din fiecare soluţie

Referinţe:

Primării: Aşchileu, Babiciu, Bascov, Bălan, Bârsău, Belceşti, Berezeni, Bistriţa, Bocşa, Braşov, Câmpina, Caransebeş, Cazasu, Cervenea, Ciocăneşti, Ciuperceni, Corbi, Cudalbi, Cugir, Curtea de Argeş, Dărmăneşti, Deta, Dobra, Filipeşti, Flămînzi, Focşani, Frumuşica, Gilău, Giurgiu, Halmeu, Huedin, Huşi, Ilia, Izvorul Bărzii, Lipova, Lugoj, Mogoşoaia, Muereasca, Orlea, Pecica, Piteşti, Rm.Vâlcea, Roznov, Reghin, Satu-Mare, Sălişte, Sarmaşu, Sibiu, Sinaia, Someş-Odorhei, Şugag, Suceava, Teiuş, Tg. Jiu, Tibăneşti, Veţel, ş.a.
Document Management: Arad, Bistriţa, Bucureşti-sect.2 DVBL, Caransebeş, Câmpina, Craiova, Iaşi, Lugoj, Mediaş, Piteşti, Reghin, Reşiţa, Rm.Vâlcea, Satu-Mare, Sighişoara, Tg. Mureş, Zalău, ş.a.
Prefecturi: Alba, Caraş-Severin, Bucureşti, Bistriţa-Nasaud, Buzău, Cluj, Ialomiţa, Ilfov, Galaţi, Giurgiu, Gorj, Prahova, Sălaj, Vaslui, Vrancea
Consilii Judeţene: Bistriţa-Nasaud, Brăila, Dolj, Iaşi, Satu-Mare, Sălaj, Sibiu, Vaslui
Adm. Publică Centrală: Agenţia Naţionala a Funcţionarilor Publici, Avocatul Poporului, Oficiul Român pentru Drepturile de Autor (ORDA)  

 

Avantaje şi beneficii SOBIS

  • Experienţa din 2001 în domeniul Administraţiei Publice
  • Experienţa din implementări la peste 1000 de clienţi cu necesităţi diferite (primării comunale, primării de oraş şi de municipiu cu centre bugetare, şcoli, CJ-uri, prefecturi)
  • Un furnizor care oferă totul: calc., reţea, soluţii soft, training, suport local, suport central
  • Un furnizor care oferă toate soluţiile financiar-administrative şi de document management
  • Soluţii modulare şi integrate prin interfeţe uşor de folosit şi protocoale standardizate
  • Condiţii comerciale flexibil adaptate la numărul de soluţii instalate şi opţiuni de suport lunar
  • Suport local (implementare, training, actualizare legislativă, suport informatic) prin angajaţi din judeţul dvs.

Pliant prezentare SOBIS Solutions