Loading...

Info Kiosk

INFO KIOSK – Instrument pentru informarea cetăţeanului

Uşor de accesat, rapid, flexibil, touchscreen: ACCES facil la informaţii la sediul instituţiei

Ce face Info Kiosk-ul?

Info Kiosk-ul este un sistem complet (hardware şi software integrat de CMS – Content Management System) care permite accesarea rapidă de către cetăţean a informaţiilor provenite din surse multiple de date.

Modulul Info Kiosk are un design simplu şi modern, care dispune de opţiuni de personalizare în funcţie de dorinţele clientului (telefon, imprimantă, tastaturã, protecţie împotriva vandalismului).

Cum puteţi structura informaţiile prezentate

  • Informaţii administrative – afişarea informaţiilor cu caracter general atât despre instituţia dvs. cât şi despre instituţiile subordonate
  • Acte necesare – obţinerea de informaţii exacte cu privire la formularele necesare în instituţia dvs. (serviciul urbanism, stare civilă, etc.) precum şi tipărirea lor
  • Interogarea informaţiilor existente – implicarea directă a cetăţeanului în obţinerea informaţiilor cu caracter general, cu privire la documentele înregistrate la registratură sau în cadrul altor servicii
  • Afişarea programului de lucru cu publicul  – pentru toate serviciile şi direcţiile care lucrează direct cu publicul
  • Informaţii diverse – sistem de informare integrat în domenii de interes social, cultural şi economic. Afişarea obiectivelor turistice, a muzeelor şi bibliotecilor din oraşul dvs.

Avantaje şi beneficii Info Kiosk 

  • Reduce aglomeraţia în faţa ghişeelor de informaţii din administraţiile publice
  • Este integrat cu sistemul de gestiune de documente existent
  • Obţinerea de informaţii exacte cu privire la formularistica necesară în instituţii publice
  • Uşor de manevrat – ecran touchscreen
  • Nu mai sunt necesare echipamente adiţionale, tastatură şi mouse
  • Reduce volumul de muncă atribuit funcţionarilor publici