Loading...

Soluția PIRS DMS

  • Home
  • Soluția PIRS DMS

PIRS DMS (Data Management System)

Această bază de date este folosită pentru:

  • Stocarea documentelor şi informaţiilor necesare bunului mers al organizaţiei (Contracte, Specificaţii, Programări, etc.)
  • Distribuirea/Stocarea/Urmărirea corespondenţei (Faxuri, Memo-uri, Scrisori)
  • Crearea, Stocarea şi Urmărirea listei activităţilor curente sau a sarcinilor
  • Administrare (Documente tipizate, Cuvinte cheie, Sistemul de arhivare, Adrese)

Avantajele aplicaţiei PIRS:

  • Crearea, distribuirea şi stocarea informaţiei într-un singur pas
  • Forme prietenoase şi uşor de folosit pentru completarea şi vizualizarea informaţiei (memo-uri, faxuri, fişe de înregistrare, proiecte)
  • Distribuţia rapidă a informaţiei către parteneri, clienţi sau la nivelul locaţiei* proiectului folosind infrastructura Lotus Notes existentă
  • Accesul la informaţie poate fi transparent sau limitat (cititori, autori, editori) după caz, după cum sunt definite de adiministratorii PIRS
  • Procese şi metode bine definite pentru stocarea informaţiei (organizarea pe dosare, stil “cartotecă” şi numerotarea automată)
  • Căutarea uşoară şi regăsirea rapidă a informaţiilor conţinute în documente, folosind mai multe criterii şi modalităţi de sortare
  • Transparenţa în urmărirea şi controlul documentelor
  • Descentralizarea Lotus Notes – se poate lucra la fel de bine acasă sau în camera de hotel