PIRS DMS (Data Management System)
Această bază de date este folosită pentru:
- Stocarea documentelor şi informaţiilor necesare bunului mers al organizaţiei (Contracte, Specificaţii, Programări, etc.)
- Distribuirea/Stocarea/Urmărirea corespondenţei (Faxuri, Memo-uri, Scrisori)
- Crearea, Stocarea şi Urmărirea listei activităţilor curente sau a sarcinilor
- Administrare (Documente tipizate, Cuvinte cheie, Sistemul de arhivare, Adrese)
Avantajele aplicaţiei PIRS:
- Crearea, distribuirea şi stocarea informaţiei într-un singur pas
- Forme prietenoase şi uşor de folosit pentru completarea şi vizualizarea informaţiei (memo-uri, faxuri, fişe de înregistrare, proiecte)
- Distribuţia rapidă a informaţiei către parteneri, clienţi sau la nivelul locaţiei* proiectului folosind infrastructura Lotus Notes existentă
- Accesul la informaţie poate fi transparent sau limitat (cititori, autori, editori) după caz, după cum sunt definite de adiministratorii PIRS
- Procese şi metode bine definite pentru stocarea informaţiei (organizarea pe dosare, stil “cartotecă” şi numerotarea automată)
- Căutarea uşoară şi regăsirea rapidă a informaţiilor conţinute în documente, folosind mai multe criterii şi modalităţi de sortare
- Transparenţa în urmărirea şi controlul documentelor
- Descentralizarea Lotus Notes – se poate lucra la fel de bine acasă sau în camera de hotel