Loading...

Module

Bazele de date PIRS
Aplicatia PIRS este alcatuita din mai multe module (baze de date) :

1. PIRS DMS (Data Management System)

 

 

 

Aceasta baza de date este folosita pentru:
– Stocarea documentelor si informatiilor necesare bunului mers al organizatiei (Contracte, Specificatii, Programari, etc.)
– Distribuirea/Stocarea/Urmarirea corespondentei (Faxuri, Memo-uri, Scrisori)
– Crearea, Stocarea si Urmarirea listei activitatilor curente sau a sarcinilor
– Administrare (Documente tipizate, Cuvinte cheie, Sistemul de arhivare, Adrese)

2. Contacte Externe

 

 

 

Aceasta baza de date este folosita pentru stocarea informatiilor legate de diferite persoane (clienti, parteneri, colaboratori, etc.) in general a tuturor persoanelor externe companiei cu care se lucreaza in mod frecvent.

3. Baza de date PIRS Fax

 

 

 

Aceasta baza de date este folosita pentru a stoca documentele intrate via Fax, sub forma de fisiere digitale atasate (ex. TIFF). Acestea pot fi stocate (indosariate) ulterior in baza de date PIRS DMS. Aceasta functionalitate este posibila doar daca este instalat un software corespunzator (faxgate) ce permite si trimiterea de faxuri direct de pe calculator (nu mai e necesara tiparirea si apoi transmiterea prin masina de fax clasica).

4. Baza de date Domino Directory

 

 

 

Domino Directory este una dintre cele mai importante baze de date pentru sistemul Lotus Notes/Domino. Aici se stocheaza datele de sistem despre toti utilizatorii inregistrati in sistem. PIRS extrage de aici datele de baza ale utilizatorilor : nume, departament, telefon, etc.

5. Email

 

 

 

Casuta de email a utilizatorilor este integrata in sistemul de management al documentelor. Comunicarea este biunivoca. Astfel, se pot indosaria memo-uri din casuta de mail direct in PIRS. De asemenea, din PIRS se pot crea atentionari (reminder-uri) direct in calendarul utilizatorilor.