Loading...

Administrare si suport tehnic

  • Home
  • Administrare si suport tehnic

Indiferent dacă este vorba despre construirea unei reţele, design de domenii, găzduire de aplicaţii web, sau orice alte necesităţi de suport, cu SOBIS aveţi întotdeauna partenerul potrivit de partea dumneavoastră.

 

Pe lingă serviciile:

  • Infrastructura hardware design și cablare rețele de calculatoare;
  • Configurări si depanări servere și stații de lucru;
  • Evaluarea de necesități hardware / software și asistenta în luarea deciziilor.

SOBIS Solutions va oferă si servicii de asistenta si suport Level 1, 2 si 3 in administrarea, depanarea, gestionarea, monitorizarea și întreținerea întregii infrastructuri IT:

  • Autentificare si autorizare al accesului la resurse (ex: AD);
  • Partajare si management centralizat al resurselor (ex: File & Printer Server);
  • Conectivitate la rețea (ex: VPN, DHCP, Proxy, RADIUS);
  • Salvare si restaurare a datelor din cadrul instituției / companiei;
  • Protecție antivirus / anti spyware
  • Migrare si consolidare a infrastructurii IT (prin virtualizare);
  • Disponibilitate crescuta (HA, Failover Cluster);
  • Monitorizare infrastructura IT;
  • Inventariere hardware si software.

Avantaje si beneficii:

  • Experiență acumulată din anul 2000 și până în prezent in acest tip de servicii de infrastructură;
  • Servicii IT furnizate de personal calificat in acest tip de operațiuni;
  • Oferirea acestor servicii însoțite de un sistem SLA;
  • Consultantă de specialitate in infrastructura IT.